☺☻㋡ یه پسر بامزه ㋡☻☺

 

الگوی شما در زندگیتان کیست؟


بدون نگاه کردن به پاسخها این آزمون را انجام دهید.


۱. یک عدد از ۱ تا ۹ برگزینید.

۲. آنرا در عدد ۳ ضرب کنید.

۳. حاصل را بعلاوه ۳ کنید.

۴. دوباره حاصل را در ۳ ضرب کنید.

۵.یک عدد دو یا سه۳ رقمی بدست آورده اید

۶.رقمهای عدد بدست آمده را با هم جمع کنید : برای نمونه اگر 18 شد 8 را با یک جمع کنید


۷. حالا با توجه به عدد بدست آمده و لیست زیر ببینید الگوی شما در زندگیتان کیست


۱. انیشتین


۲. نلسون ماندلا


۳. جاکوب زوما


۴. تام کروز


۵. بیل گیتس


۶. گاندی


۷. براد پیت


۸. محمد علی کلی


9- من (محمد)بای بای


۱۰. باراک اوباما



میدونم میدونم .... من یه تاثیر ویژه ای روی مردم دارم........یه روز هم تو میتونی مانند من بشی..... باور کن!


راستی... اینقدر عددهای گوناگون رو هی امتحان نکن.... باهاش کنار بیا عزیزم... من الگوی زندگی تو هستم



نظرات شما عزیزان:

shervin
ساعت17:09---24 بهمن 1391
لعنتی! همه در میاد9. دفه اول داشتم روانی می شدم

shiva
ساعت16:03---1 مرداد 1391
سلام جیگولی. عاشق وبتم.به منم بسر.یعنی سر بزن.ادرستم لینک کردم

Mohsen
ساعت15:49---1 مرداد 1391
خوشحالم دوست من از اينكه الگوي من تويي، به خودم تبريك ميگم

yeganeh
ساعت15:42---1 مرداد 1391
اعتماد به نفست منو کشته!!!!!!

محمدرضا
ساعت12:54---25 تير 1391
دروووغ. آقاي زرنگ هر عددي رو اين كار رو باهاش بكني ميشه 9

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,ساعت 14:0 توسط محمد |